دهکده ی عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





آماده ی بارش هستم

همیشه وقتی دلتنگ میشوم باران میبارد

بگذار این بار باران دلتنگ شود و من ببارم....!!!



نظرات شما عزیزان:

ღI'm lonelyღ
ساعت14:15---6 مرداد 1393
یادم میاد دبستان که بودم

یه امتحان داده بودیم همه گند زده بودیم

اون روز بارون اومد

به معلممون گفتیم ببینید اسمون هم بخاطر ما گریه میکنه

میدونید چی گفت؟

گفت این نمره بهترین نمره ای که گرفتید و بین خودمون میمونه

اینقدر خوش حال شده بودیم که همه باهم گریه میکردیم
پاسخ: شنگ بود


sarab
ساعت12:49---11 بهمن 1392
روزگاری ديوانه ام بود‏!‏
ولی حالا
برايش شدم...
‏"تماس بی پاسخ‏"‏...


alireza
ساعت16:06---26 دی 1392
سلام امیدجان ازدیدن وب قشنگت خیلی خوشحال شدم موفق باشی پسر
پاسخ:Salam mamnoooon u ham movafagh bashi


seyedali2001
ساعت12:56---25 دی 1392
باریدنم را دوست دارم،چون با کوچتر جلوه دادنم، مرا از شر بزرگی خود خلاص می کند....



خیلی گشنگ بود آورین
پاسخ:Mamnon seyed nazaret tö ham ghashang bud


mamali
ساعت10:36---23 دی 1392
vali hamin deltangi hame chizo aza adam migire ... gahi vaghta arzeshe delamoon yademoon mire...
پاسخ:Are shayad vali dltangI vase nadashtane shayad hamechiz adam 2hamin dltangi bashe k bayad behesh rasid


samira
ساعت10:50---21 دی 1392
y jomle bod marham dardhaiam kasi ast k midanam nabodanash bozorgtarin dardam mishavad

deltangi y darde

az on bozorgash

rajeb jomle ham motmaen nistam
پاسخ:اره شاید این طور باشه دلتنگی درد خیلی بزرگیه هییییییییییییی ممنون نظرتون قشنگ بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط OMID در 6:0 بعد از ظهر | |



كد موسيقي براي وبلاگ